Γωγώ Κονδύλη
fitness studio
Καλώς ήλθατεΒιογραφικόΟμαδικά ΠρογράμματαΥπηρεσίεςΦωτογραφίεςRetreats Pilates - YogaΝέαΕπικοινωνήστε μαζί μαςΌροι χρήσης ιστότοπου
Συμβουλές Γυμναστικής - ΔιατροφήςΑνακοινώσεις 
Συμβουλές Γυμναστικής - Διατροφής
Μέθοδος  pilates

Σε δέκα συνεδρίες θα αισθανθείτε τη διαφορά ,σε είκοσι θα τη δείτε και σε τριάντα θα έχετε ένα εντελώς νέο σώμα.

J.Pilates

Η μέθοδος  pilates αποτελεί την πιο ασφαλή και  δημοφιλή μέθοδο άσκησης ,αναγνωρισμένη από πολλούς γιατρούς.

Είναι μια άσκηση μυαλού-σώματος για οποιονδήποτε θέλει να αποκτήσει  σώμα δυνατό καλλίγραμμο και ευθυτενές.

Το  pilates δυναμώνει και τονώνει τους μυς, βελτιώνει τη στάση του σώματος, χαρίζει ισορροπία και ευλυγισία, συντονίζει σώμα-μυαλό.

Οι βασικές αρχές της μεθόδου pilates είναι:

1)αναπνοή

2)έλεγχος σώματος

3)συγκέντρωση

4)ακρίβεια κινήσεων

5)powerhouse:το κέντρο της δύναμης μας, είναι η ομάδα των μυών που περιβάλλει το σώμα από τους μυς της κοιλιακής χώρας, της μέσης, των ισχίων και των γλουτών.

Η καλή φυσική κατάσταση και ο έλεγχος μυαλού-σώματος είναι βασική προϋπόθεση για την ευτυχία.



Βασικός Μεταβολισμός

Η γυμναστική και κυρίως η κίνηση είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσουμε τις καύσεις, άρα να βελτιώσουμε το μεταβολισμό. Σίγουρα στην αρχή οι καύσεις είναι λιγότερες, αλλά με συστηματική άσκηση η αύξηση είναι σημαντική.

Ένα σχέδιο δράσης εφικτό και αποτελεσματικό που το  επιλεγείς μαζί με τον εκπαιδευτή -γυμναστή σου είναι το εξής:

1)Επιλέγεις προγράμματα στο ξεκίνημα μέτριας η υψηλής έντασης (ανάλογα το επίπεδο ασκούμενου) ώστε να ξεμπλοκάρει ο μεταβολισμός πχ cross, total body, fitball, pilates.

2)Επιλέγεις προγράμματα μυϊκής ενδυνάμωσης, τα οποία είναι απαραίτητα διότι:

  • Όταν ο μεταβολισμός μειώνεται, χάνουμε μυϊκή μάζα και αυξάνεται το βάρος.
  • Το σώμα καίει θερμίδες και σε κατάσταση ηρεμίας, οπότε ο ασκούμενος με περισσότερο μυϊκό ιστό έχει υψηλότερο μεταβολισμό. άρα η διατήρηση της μυϊκής μάζας είναι απαραίτητη γιατί βοηθά στην αύξηση μεταβολισμού. πχ trx(ιμάντες), fitball, ασκήσεις με λάστιχα-βαράκια.

3)Το σώμα είναι καλό να δέχεται διαφορετικά ερεθίσματα, άρα πρέπει να ασκείται με διαφορετικές  μεθόδους εκγύμνασης.

  • Διαλλειματική προπόνηση: η εναλλαγή ρυθμού αυξάνει τις καύσεις πχ cross, fitball, total boby, trx, συνδυαστικές ασκήσεις με kettlebells, box, step.
  • Κυκλική προπόνηση: η ολοκλήρωση του προγράμματος εκγύμνασης χωρίς ενδιάμεσα διαλείμματα.

4)Καταναλώνοντας ένα μείγμα πρωτεϊνών και υδατανθράκων μετά τη προπόνηση (μισή με μία ώρα) βοηθά στη καλύτερη αποκατάσταση του μυϊκού συστήματος και έχουμε επιπλέον καύσεις από τους γυμνασμένους μυς.

Ακολουθείστε τις συμβουλές μου με μια ισορροπημένη διατροφή και θα αποκτήσετε ένα υγιές και δυνατό σώμα.